jump to navigation

Sepetang di Bukit Gantang… 5 April 2009

Posted by chean78 in Uncategorized.
trackback

Ni gambar aku amik dari dalam keta guna jalan lama dari Kuala Kangsar menghala ke Taiping semalam…

bukit-gantang-001

bukit-gantang-002

bukit-gantang-003

bukit-gantang-0041

bukit-gantang-005

bukit-gantang-006

bukit-gantang-007

Kalau ikut susunan perang bendera, bermula dari lintasan keretapi (overhead) Bukit Berapit, aku boleh kata PAS dan Pakatan Rakyat menguasai hampir 65% kawasan, cuma kat Changkat Jering terutamanya kat area pekan kureng skit…

Paham2 je la sapa ADUN kat sana kan… Skang aku DAH KAYA!!! Kah kah kah kah kah…

Bila kat Simpang, memang ketara laa dacing berkarat, tu pun sebab kawasan tu masih lagi dalam DUN Changkat Jering jugak… Last last aku pekena kuey tiau kaw kaw punya kat Taiping…

Sebenarnya aku kat Taiping dua tahun (bukan kena ISA ok…)… Sekolah aku kat depan Zoo Taiping, jadi dah lama gak la aku tak tengok kenangan 14 tahun dulu… Wakakaka…

OK, kalau ader berita terbaru aku masukkan nanti OK… Solat Subuh dulu…

Chiooowww…

diterbitkan jam 0619 hrs

Komen-komen»

No comments yet — be the first.

Tinggalkan Jawapan

